A disparut aspirina. Ştie cineva cauza?


Ca şi orice om la ţară vine perioada murăturilor, marinadelor şi a altor gustări care se gătesc pentru iarnă. Una din reţetele de a marina roşii este cam asta:

la un borcan de 3 litri – 3 linguri de sare neiodată, 1 lingură de zahăr şi 2-3 pastile de aspirină😀
Ei, am primit „comanda” de a procura aspirină. Am fost la o farmacie, la a doua la 4-a… dar nicăieri frate nu este aspirină, iar farmaciştii enerfaţi îmi spuneau că doar în Moldova se poate întîmpla aşa ceva…
Atunci am rugat pe cineva la Bălţi să vadă, la fel nu-i O rudă e la chişinău şi mîne vine acasă, am rugat-o să intre la farmacie, în speranţa că poate acolo este, capitală totuşi… Dar nu a fost să fie…

Ştie cineva cauza dispariţiei aspirinei? Ce e cu conspiraţiile estea :D?

Lasă un răspuns

