S-a intors… si a invins…


11 gânduri despre “S-a intors… si a invins…

  1. Intrati pe CURAJ.NET si dati la cautare “Mihai Viteazul” si veti gasi un post pe care l-am scris acum un an: November 24th, 2007. De fapt este exact acest pasaj pe care l-au publicat aici. Coincidenta ori ati preluat idea?

    Apreciază

  2. Ceea ce a reusit Mihai Viteazul inca la 1600 a fost o demonstrare ca se poate si nu un fapt, pentru ca acea unire a durat mult mai putin. Mai putin decit cea infaptuita la 1918. De fapt pot constata ca isotria ne demonstreaza ca urmatoarele incercari de unire vor fi mult mai durabile si de mai durata.

    Apreciază

  3. Salut, nu montajul l-am facut recent si nu am imprumutat de nicaieri. Am plasat si eu pe Curaj.net acest post, si din pacate a doua zi a disparut nu doar posstarea mea ci si contul de pe care l-am postat. deja am obosit sa-mi fac conturi acolo. ca imi sunt sterse toate.

    Doamne ajuta.

    Apreciază

  4. Cezar, fa-ti un cont anonim la un internet cafe sa nu-ti cunoasca IP-ul si posteaza domnule daca asa-s rai cei de la HydePark. Nu cred ca sta cineva si sa-ti stearga conturile asa ca posteaza fara grija. Acela este un blog public.

    Apreciază

  5. Nu te supara, dar pot sati fac fwd, la mailuri de cate ori vreau sa postez ceva , nu pot intra cu parolele si IDurile mele, iar ultima postare a fost stearsa cu totul si contul creat ieri, iarasi a fost, sters. Iar IP au fost diferite, ca am postat din diferite locuri. Iar daca o sa mai vreu sa postez acolo oimi mai fac un cont, in speranta ca nu va fi sters iarasi. dar eu am destula rabadre ca sa-mi creez conturi noi.

    Asta-i.

    Apreciază

  6. Ce subtil!? Incredibil! Ca si Mihai Viteazu Rosca se va intoarce si va invinge. Si noi care ne-am indoit in el ne vom cai. Oricum e un pas inainte. Salahor admite ca avem de ce ne indoi. Ramane sa vedem cand se va intoarce Rosca, daca se va intoarce…

    Apreciază

  7. Extraordinar! Abia acum am inteles ca de fapt rosca este un „martir” al neamului si nu un tradator! Bietii ppcd-isti nu mai stiu ce sa mai nescoceasca intru indreptatirea tradatorului!

    Apreciază

Lasă un răspuns

