Primul examen de stat …


Luni voi păşi ăncă mai aproape de sfârşitul vieţii de student. Am primul examen de stat. Nu aş ăutea să spun că regret foarte mult scurgerea acestor ani atât de repede, dar nu pot să fiu nici indiferent… Au fost ani frumoşi si plini de clipe care mi-au marcat viaţa.Am descoperit ccel mai de preţ lucru – dragostea vieţii mele. am trecut peste cele mai fierbinţi clipe din istoria ţării, proteste, campanii electorale, etichetari, injurii, aprecieri, dar şi culegerea unor rezultate. Am o satisfcţie de nedescris pentru munca care o fac, ma dedau cu trup şi suflet, cum spun moldovenii… Luni, sper ca sa ma simt plin de forţe pentru a expune toate cunoştinţele acumulate atât la ULIM cât şi în practică în ONG-uri sau în organizaţia politică cu care mă mândresc – PPCD.

Desi astăzi este ziua mea de naştere, am stat cu nasul în carte, şi tot „îmfulecând” tot ce cădea sub mână. Mă simt foarte fericit azi. Am realizat că sunt unul din cei mai bogaţi români… M-au felicitat toţi prietenii mei, dar cel mai mult m-am bucurat de cei ai casei, care m-au alintat cu cuvinte frumoase. Îm deosebi, îi spun mulţumesc mamei mele, care a avut răbdarea şi puterea de a ne sprijini, iar o recunoştinţă deosebită o am pentru scumpa mea logodnică, care m-a ajutat să vad viaţa altfel, şi căreia îi mulţumesc şi mă închin. – Te IUBESC îngeraş…

Acuma, seara, obosit, dar sunt cel mai fericit şi mai bogat … şi pentru asta, îţi mulţumesc Doamne!

Fără nici un regret aştept cu nerăbdare să păşesc în viitor…

Lasă un răspuns

