Românii din Timoc – „În cinstea lui Vlad Cubreacov”


Am fost impresionat despre puterea care o au ROMÂNII din Timoc, în timp ce mai colindam pe Youtube.Com unde am gasit un cantec care …. care m-a lăsat fără cuvinte, fiind închinat lui Vlad CUBREACOV. Mâine o sa-i arăt şi dumnealui acest gest frumos din partea ROMÂNILOR Timoceni.Aceşti oameni chiar merită şi trebuie să fim alături de ei. Dumnezeu să ocrotească poporul român!

În cinstea lui Vlad Cubreacov, care a ridicat problema romanilor din estul Serbiei la Adunarea Parlamentara a Consiliului Europei:
http://politicom.moldova.org/stiri/en…http://en.wikipedia.org/wiki/Vlachs_o…

Trandafir đe la Moldova
(Ruža iz Moldavije)

Katica Aranđelović

Trandafir đe la Moldova
Ćĭ-aş ĭubi dar nu şćĭu vorba
Ćĭ-aş ĭubi că întrezńesc, măĭ, măĭ, măĭ,
Că ma ćem că-mbătrâńesc, măĭ, măĭ, măĭTrandafir floare-nflorită
Ĭo mi-s, naĭcă, frumoşîcă
Ĭo mi-s, naĭcă, frumoşîcă, măĭ, măĭ, măĭ,
M-aş ĭubi dar am o frică, măĭ, măĭ, măĭTrandafir vino la joc
Să mă prindz pe mijloc
Să mă prindz pe mijloc, măĭ, măĭ, măĭ,
Să-mĭ trĭacă doru şi focu, măĭ, măĭ, măĭ
* * *
Trandafir de la MoldovaTrandafir de la Moldova
Te-aş iubi dar nu ştiu vorba
Te-aş iubi că întrăznesc, măi, măi, măi,
Că mă tem că-îmbătrânesc, măi, măi, măiTrandafir floare-nflorită
Eu mi-s, naică, frumuşică
Eu mi-s, naică, frumuşică, măi, măi, măi,
M-aş iubi dar am o frică, măi, măi, măi

Trandafir vino la joc
Să mă prinzi pe mijloc
Să mă prinzi pe mijloc măi, măi, măi,
Să-mi treacă dorul şi focul, măi, măi, măi

Cu mulţumiri lui Vlad

Lasă un răspuns

