Imaginarul visat de un copil frumos din clasa 6-sea, care s-a rătacit în această lume…


Rânduri… se scriu încet – încet aşezându-se parcă plictisite pe foaia albă care seamănă cu un abis … Oare de ce le scriu? Bună întrebare, la care nici măcar o idee de răspuns nu am. Adică gândesc pesimist? Hmm… ar fi curios, eu şi pesimismul suntem cam antonime. Poate scriu din plictiseala? Nu prea cred, nu mă plictisesc niciodată că doar nu am 9 vieţi, cu toate că îmi plac pisicile. Sunt tristă? Încep să cred că poate sunt tristă azi puţin, dar de ce, nu pot să-mi dau seama. Mă gândesc ca am atâtea vise şi o realitate cam diferita de ele… la ce visez? OOO! Ar fi un răspuns kilometric, visez la o lume de poveste, la un soare care mi-ar zâmbi şi ar sta de vorbă cu mine la fereastră, la o pereche de aripi care m-ar duce undeva departe-departe… spre castele de cristal, spre zări de mătase, spre fluturi fermecaţi mesageri din tara lui Oz.
Ce bine ar fi să mă pot transforma într-o vrăjitoare, a cărei bagheta ar fi atotputernică, câte aş schimba… daca aş fi egoista? Nu, nu cred, as da la toţi câte o raza de soare să o pună în buzunar şi când ar fi trişti să îi privească strălucirea. Oare unde s-o fi ascuns raza mea, ca nu prea luminează azi. Dacă stau să mă gândesc ce mă întristează pe mine, îmi dau seama că mă întristează exact ceea ce mă şi bucură – OAMENII, cât de diferiţi, stranii, drăguţi, admirabili, ciudaţi, răutăcioşi si chiar urâcioşi pot fi şi totuşi fără ei nu ar fi lumea asta aşa de mare si frumoasă. Ei bine, cred că încep sa-mi revin că doar până la urmă nu poţi fi iubit şi admirat de toata lumea, şi e adevărat că dacă încerci să placi tuturor, rişti să nu placi nimănui. Ce le-aş spune celor care mă plac? Că le mulţumesc mult de tot, iar celor care nu mă suporta deloc, le mulţumesc şi lor, fără să le reproşez nimic, fiecare iubeşte pe măsura sufletului său. Îmi plac oamenii, deşi uneori îţi umbresc ziua…

Corina TOMA

2 gânduri despre “Imaginarul visat de un copil frumos din clasa 6-sea, care s-a rătacit în această lume…

Lasă un răspuns

